اخطار به دانشجویان ساکن کوی دانشگاه تهران

tehran_universityخبرگزاری هرانا : معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تهران, مهدی قمصری از اخطار این دانشگاه به دانشجویان ساکن کوی دانشگاه تهران برای جلوگیری از تجمعات منجر به خشونت خبر داد و گفت: تحرکات رادیکالی که از بیرون دانشگاه جهت گرفته و شروع می شود دامان دانشجویان دانشگاه تهران و ساکنین کوی را گرفته و به آنها ضربه می زند.

وی در گفتگو با مهر افزود: تجمعات غیرقانونی اخیر باعث نگرانی و تشویش دانشجویان و به خصوص دانشجویان مستقر در کوی دانشگاه تهران شده بود که به همین دلیل با توجه به قوانین و مقررات و آئین نامه دانشگاه این اطلاعیه صادر شد.

اظهارات معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تهران در حالی صورت می گیرد که از اولین شب ورود دانشجویان به کوی، هر شب ساعت 10 فریاد «الله اکبر» و «مرگ بر دیکتاتور» آنها ، در محله امیرآباد طنین انداز شده است. همچنین از روز گذشته و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه ها، فضای دانشگاه تهران و برخی دیگر از دانشگاه ها شاهد اعتراضات گسترده دانشجویی بوده است.

حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تهران در این اطلاعیه ای که در این دانشگاه نصب کرده است با تیتر درشت «قابل توجه دانشجویان ساکن در کوی دانشگاه» آورده است: «با توجه به اظهار نگرانی و درخواست جمعی از خانواده دانشجویان و به پیشنهاد برخی از دانشجویان ساکن کوی به منظور جلوگیری از بروز حوادثی که موجب بر هم زدن آسایش و امنیت دانشجویان ساکن کوی می شود با افرادی که به نحوی در برگزاری و یا مشارکت در تجمعات منجر به خشونت دخالت داشته باشند حسب مقررات عمل خواهد شد.»

در پایان این اعلامیه آمده است: «هر گونه تجمع بدون مجوز خلاف مقررات محسوب می گردد و متقاضیان می توانند برای دریافت مجوز برگزاری مراسم به مراجع ذیربط در معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه مراجعه کنند.»

رسانه شمایید


پیشواز دانشجویان شریف از وزیر علوم دولت کودتا با شعار “وزیر زیر دیپلم استعفا استعفا” + گزارش تصویری

اخطار مقامات امنیتی به احمدی نژاد: دانشگاه خطرناک است وارد نشوید

گزارش تصویری اعتراضات دانشجویی دانشگاه تهران, ششم مهرماه


http://hra-news.org

بیان دیدگاه