“پشت پرده های انقلاب اسلامی»؛ اعترافات حسین بروجردی pdf

پیشگفتار حسین بروجردی: در این کتاب خواهید خواند که «من چگونه به صف طرفداران انقلاب پیوستم، چگونه برای استحکام آن دست به هر کاری زدم و چگونه سرانجام از آن بریدم، چگونه علیه آن اقدام کردم و به همین دلیل به زندان افتاده و شکنجه شدم. من اعتراف میکنم، نه در دادگاه و نه در مصاحبه های تلویزیونی، نه زیر شکنجه و نه زیر فشار و فضایی بسته، بلکه به درخواست خود و در شرایط آزادانه.»


پشت پرده های انقلاب اسلامی
اعترافات حسین بروجـــردی
به کوشش و ویرایش بهــرام چـوبـیـنـــه
۲.۶۷ مگا بایت

[Right Click -> Save As]

بارگیری پشت پرده های انقلاب؛ حسین بروجردی

بنیاد فرهنگ ایران
رسانه شمایید


رازهای زندگی خامنه ای، محسن مخملباف

کتاب خاطرات آیت الله منتظری

کتاب خاطرات آیت الله صادق خلخالی

برگی از بازجوئی سعید امامی؛ محرمانه ترین پرونده امنیتی


بیان دیدگاه