فرق من و تو + عکس استفاده ابزاری رسانه های دولتی از خواهران

خطاب به تظاهرات کنندگانی که در راهپیمایی روز چهارشنبه تهران علیه کاندیداهای معترض شعار داده اند:
تو مرگ بر موسوی میگویی در حالیکه دوربین ها رو به تو است برای پخش زنده از کانال سراسری؛ من مرگ بر دیکتاتور میگویم در حالیکه باتوم ها رو به من است.

تو را با اتوبوس می آورند و ساندیس میدهند و برای من خیابان ها را میبندند و خونم را میریزند.

تو را مردم مینامند و من را فتنه گر.

تو امنیت شغلیت تامین شده و من نگران امنیت جانیم هستم.

در میان شما پرچم و پوستر پخش میشود و در میان ما اشک آور و گاز فلفل .

این است فرق من و تو….

ایران سبز

رسانه شمایید


فرق بین من و تو

استفاده ابزاری رسانه های دولتی از خواهران کرایه ای پورسانتی
برای بزرگنمایی بر روی عکس ها کلیک کنید.



5 پاسخ

  1. به هم پريدن دردي رو دوا نمي كنه زمان خودش همه چيز رو روشن خواهد كرد .

  2. از طرز صحبت كردن اين آقا سينا معلومه كه اهل منطق نيست اون گوشهاشو گرفته وگرنه ميشنوه .آخه آدمهايي كه گوشهاشون رو مگيرن با آدمهايي كه نميشنون تابلو فرق دارن خودتون رو خسته نكنيد اين آقا سينا ماهيت خودش رو با فحشهايي كه نوشته نشون داد

  3. من اهل سیاست نیستم ولی خفن اهل منطق هستم ببین گلم کلا موسوی یکی از این دسته آدماست
    1- دروغ گو و به انتخابات اومد تا اینکه با دروغ به اهدافش برسه بزرگترین دروغش هم این بود که من هیچ وقت قانون رو دور نمی زنم ولی همین قانون وقتی بهش گفت ساکت باش بهش بی توجهی کرد یا اینکه قبل از انتخابات از رهبر حرف می زد ولی بعد از انتخابات کاملا به حرفاش بی توجهی کرد
    2- اینکه موسوی به شرایط حاکم بر ایران آگاهی نداشت و بعد از انتخابات با این شرایط آشنا شد در این صورت هم باید بگم که ایران نیاز به رییس جمهور جاهل نداره
    ببینید در هر صورت موسوی آدم بدرد بخوری نیست

    • خفه شو مردك احمق! دروغگو تو و اون مولاي چلاقته كه روز روشن مردم بي دفاع رو به ضرب گلوله و باتوم و ماشين زره پوش كشتند و بعد با فريبكاري ، مغز يه مشت خرفت مثل تو رو با پول بادآورده نفت اين مملكت شستشو دادند كه بيان بگن » جانم فداي رهبر»!
      …. ننه دروغگوت اگه جونتو فداي اون چلاق ترياكي نكني! تو كه رفتي شعار دادي، بايد ثابت كني كه راست گفتي كه «تا خون در رگ توست خامنه اي ترياكي رهبر توست»

      • آقا سينا مي شه بگی کجای حرفام دروغ بود؟
        اگه می شه منطقی جواب ببدید تا آدم استفاده ببره و خواهش میکنم به مادرت هم فحش نده بحث ما اصلا سر مادرت نیست آدم باید در مورد مادرش درست حرف بزنه. بحث ما سر موسویه نه خامنه ای

پاسخی بگذارید

