کمتر از 24 ساعت به قرار میلیونی سبزها/ شاید ۱۳ آبان روز ملاقات من و پدرم باشد … شاید

 ۱۳ آباننوشتهٔ زیر در وبلاگ آزادی ایران نزدیک است منتشر شده و بسیار به جا و خواندنیست

کمتر از 24 ساعت به لحظه قرار سبزها در خیابانها باقی مانده .  بی شک کودتاگران  نفسها را در سینه حبس کرده اند و انتظار و آرزو دارند که فرسایش جنبش مردمی سبز را ببینند . چهارشنبه 13 آبان اولین تظاهرات مشترک جنبش سبز دانشجویی و مردمی ایران خواهد بود و از آنطرف تبلیغاتها و فراخوانهایی که در این روزها منتشر و از آن بسیار استقبال  شده نشان از حضور میلیونی و  هدفمند شدن تظاهرات مردمی جنبش سبز میدهد . طرحی به دور از خشونت و همراه با سکوت ، طرحی بنام ” ماندن در خیابان تا تحقق اهداف جنبش سبز ” که اگر این طرح توسط مردم اجرا و با اتحاد توسط خود مردم حمایت شود قطعا مردم به اهدافشان خواهند رسید . برای اطلاعات بیشتر از این طرح شما را دعوت میکنیم که به پستهای قبلی این وبلاگ سر بزنید . در زیر یک کامنت وارده را برای شما گذاشتم که از طرف پریسا ارسال شده و به حال و هوای این ساعتهای باقی مانده تا تحصن میلیونی مردم سبز ایران مطابقت دارد

شاید 13 آبان روز ملاقات من و پدرم باشد … شاید

13 آبان قطعا مانند میلیونها مردم آزادیخواه به خیابان خواهم رفت و در آنجا با کسانی ملاقات خواهم کرد که مانند من به آزادی ایران ایمان دارند . آنها را نمیشناسم و من در کنار آنها قطره ای خواهم بود از دریای خروشانی که موج های عظیم آن با ضربه های سنگین و کوبنده صخره ها را در هم میشکند . صخره هایی از جنس سیاهی و نفرت . من  مانند میلیونها ایرانی13 آبان به صف عظیم مردم خواهم پیوست و از خونهای ریخته شده  نداها .  سهرابها و پدرم دفاع خواهم کرد . پدر من یک زندانی سیاسی بود که توسط همین ضحاکان و جلادان در اوایل انقلاب تیرباران شد . من پدرم را به خاطر دارم به او مانند هر دختری که به پدرش علاقه دارد عشق میورزیدم . ولی همین کودتاگران امروز او را از من برای همیشه دور کردند حتی مزارش را به من  نشان نداند برای دیدار با او و صحبت با او به خاوران میرفتم و به خود تلقین میکردم که پدرم اینجاست و در مزاری را که به بهانه دیدار با پدر به آنجا میرفتم را نیز به روی من بستند . آری اینبار من میمانم تو . تویی که خود را نماینده خدا بر زمین میدانی . تویی که پدر من و پدران زیادی را از ما اعدام کردی . تویی که به فرزندان و خواهران و برادران ما تجاوز میکنی و آنها را به فجیع ترین شکل ممکن به  قتل میرسانی . آیا کسی که خود را نماینده خدا و یا نماینده امام زمان میپندارد  صفاتش اینگونه هست ؟ اگر این گونه هست با این که قطره ای بیش نیستم در مقابل خدای تو خواهم ایستاد . 13 آبان در مقابل تو همراه با صدها هزاران دیگر تا آزادی میهنم در خیابانها خواهم ماند . و از جان خود خواهم گذشت . شاید 13 آبان روز ملاقات من و پدرم باشد … شاید

13 aban poster

http://iraneazad1388.wordpress.com

 


این صفحه را به شبکه‌های جهانی‌ ارسال کنید:

 

Bookmark and  ShareBalatarin

 


 

سبزها مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان را اعلام کردند

کروبی: ۱۳ آبان از مقابل دانشگاه پلی تکنیک با شعار سکوت راهپیمایی میکند

بیانیه شماره ۱۴ میرحسین موسوی در آستانه سیزدهم آبان

یک پاسخ

  1. درود
    بلاگ خوبی داری
    اگر مایل باشی تبادل لینک کنیم

    مطلبی در مورد 13 آبان با عنوان “سپاه دهانت را ببند یا جنبش سبز ملی دندانهایت را خرد خواهد کرد” نوشتم

    http://ario222.wordpress.com/2009/11/02/سپاه-یا-دهانت-را-ببند،یا-جنش-سبز-ملی-اری/

    به منم سر بزن

پاسخی بگذارید

