نامه دکتر پیام فاضل به خامنه‌ای: چرا شریک خون جوانان بی‌گناه شدید؟

JRSسایت «جرس» متن نامه‌ای را از سوی یکی از پزشکان بنام ایرانی خطاب به رهبر جمهوری اسلامی منتشر کرده که مطالب مطرح شده در آن بسیار خواندنی است. به نوشته سایت جرس، نویسنده در آغاز نامه تاکید کرده است که این نامه را «در پاسخ به نامه شماره 78188/8 مورخ 10 اردیبهشت 1388 جنابعالی که توسط معاون اول سفارت جمهوری اسلامی جناب آقای اسلامیان به اینجانب تحویل شد» می‌نویسد و کپی نامه مقام رهبری را نیز برای «جرس» ارسال کرده است. دکتر پیام فاضل از پزشکان بدون مرز و عموزاده دکتر ایرج فاضل وزیر سابق بهداشت است. تاکنون چندین کتاب به قلم این پزشک ایرانی منتشر شده است. و اما متن نامه دکتر پیام فاضل:

جناب آقای خامنه ای؛ رهبر محترم جمهوری اسلامی ایران

این نامه را در پاسخ نامه شماره 78188/8 مورخ 10 اردیبهشت 1388 جنابعالی که توسط معاون اول سفارت جمهوری اسلامی جناب آقای اسلامیان به اینجانب تحویل شد می نویسم. (پیوست) از نامه شما متشکرم و از آن که با وجود مسئولیت های خطیرتان به پاسخ به نامه من مبادرت ورزیدید خشنود شدم.
من یک فرزند این انقلاب هستم. شما مرا از کودکی بخوبی می شناسید. با وجود این که این روزها برچسب های بیگانه، منافق، مخملی و غیر ذلک را به آسانی و ارزانی به افراد می زنند من با دلایل محکم یادآوری می کنم که هنوز فرزند این انقلاب و ایران عزیز هستم. برچسب منافق زیبنده ی فرزندی چون من نیست از آنجا که چندین بار بعنوان یک شهروند ایرانی و جهانی و یک نویسنده ی زمینه ی روانپزشکی اجتماعی و تربیت استراتژیک، برای محکومیت فعالیت های تروریستی سازمان مجاهدین خلق به سران کشورهای اروپا و آمریکا و سازمان ملل شکایت کردم و افتخار آن را دارم که یکی از عوامل موثر در ثبت اسم این سازمان جنایت پشه در لیست سازمان های تروریستی دنیا بوده ام.

برچسب سفاهت که به افراد پیشینه داری مثل آقای منتظری عنایت شده نیز بر من روا نیست که اولین پزشک بدون مرز ایرانی و نویسنده 24 اثر علمی فرهنگی بین المللی هستم و چند نمونه از کتب بنده نیز حضورتان تقدیم شده است. برچسب انگلیسی هم شایسته ی من نیست چون علی رغم آنکه چندین سال است که واجد شرایط دریافت تبعیت انگلستان هستم و علی رغم مواجه بودن با مشکلات فراوان برای ویزا و سفرهای بین المللی برخلاف توصیه مسئول کنسولی کنونی سفارتخانه آقای فقیه، از گرفتن پاسپورت انگلیسی اکراه داشته و تنها و تنها با افتخار، تابعیت ایران عزیز را دارم. داشتن پاسپورت رژیمی که تنها چند دهه پیش بزرگانی چون ماندلا و گاندی را آزار می کرد مایه مباهات من نخواهد بود.

تمامی دنیا و خدای من شاهدند که در 31 کشور دنیا مایه ی افتخار و سرافرازی کشور عزیزم ایران بوده ام. ممکن است بپرسید پس چرا در ایران مشغول به خدمت نیستم. پاسخ آن که در زمانی که فرزندان ناخلف، بی ریشه و بی خردی چون احمدی نژاد بر مسند قدرتند، فرزندان خلفی چون من به هجرت سر می کنند. بیاد دارید که وقتی مجروح بودید با پدرم برای قالب گیری دندان شما به بیمارستان قلب آمدیم؟

به خاطر دارید که پدرم مرا بعلت نبوسیدن دست شما شماتت کرد و من صادقانه در حالی که کودکی 13 ساله بودم قد برافراشته گفتم: من به جز خدای عظیم به هیچ کس تعظیم نمی کنم! شما پدرم را نصیحت کرده و گفتید این پسر پیرو رسول خداست، آزارش ندهید.

سال 1997 با پزشکان بدون مرز به کره شمالی رفتم و اولین فرد خارجی بودم که از تعظیم در مقابل مجسمه ی آسمان خراش کفر و شرک «کیم ایل سانگ» ابراهیم گونه خودداری کردم. این حرکت در رسانه های بین المللی ثبت و مایه افتخار ایران شد. روزنامه ها و تلویزیون های غربی این فرزند رشید ایران را با این عنوان معرفی کردند: دکتر پیام فاضل، پزشک بدون مرز ایرانی: به جز خدای عظیم بر هیچکس تعظیم نخواهم کرد. مسئولین کره شمالی با خشم بسیار تصاویر سفرای جمهوری اسلامی و کشورهای عربی را در حال تعظیم به مجسمه به من ارائه کردند و من مجدداً از این عمل شرک آمیز سرباز زدم.

آقای خامنه ای،
برچسب دشمن و بیگانه هم بر من سزاوار نیست که از محرمترین خانواده ی اطباء انقلاب می آیم. پدرم دکتر هوشنگ فاضل سرپرست سابق وزارت بهداشت و دندان پزشک معتمد شماست که دندان های مصنوعی که هم اکنون طعام شما را می جود، دسترنج ایشان است که همیشه به رایگان تقدیمتان کرده اند. عموزاده ی دکتر ایرج فاضل وزیر سابق بهداشت، علوم و مشاور پزشکی شما هستم، جراحی که جان شما را از مرگ حتمی پس از سوء قصد شوم دشمنانتان نجات داد و اکنون از آنچه می گذرد به فریاد آمده است.

آری، من خودی تر از خودی ها هستم بهمین سبب بود که چند نسخه از آخرین کتاب هایم را در فروردین ماه 1388 با نامه ای به یاد مهربانی هایی که از شما و دوران کودکی بیاد داشتم برای شما فرستادم. نامه ی من و کتاب ها در دفتر شما موجود است.

کتاب هایم را در پاره ای از سجاده ی سبز دوران کودکی پیچیده و به هدیه به شما، رئیس جمهور پیشین آقای احمدی نژاد، وزارت علوم و وزارت بهداشت فرستادم.
سجاده ای که به اشک نمازشب کودک 12 ساله ای که شیون «العفو» شبانه اش خانواده اش را بی قرار می کرد، آراسته است. آن موقع نه «مخملی» در کار بود، نه «سبز» جرم بحساب می آمد.

جالب اینکه پاره ای از این سجاده ی سبز با چندین کتاب و دستاورد فرهنگی ام را به هدیه، چند روز قبل از انتخابات با پست سفارشی برای آقای مهندس موسوی نیز ارسال کردم. بسته های شما و وزارتخانه ها رسید اما کتاب های آقای مهندس موسوی، و قطعه سجاده ی اشک آراسته ی من ضبط شد و اکنون پس از گذشت حدود 60 روز بدست ایشان نرسیده است. چگونه می توان باور کرد که انتخابات بدون خدشه بوده، وقتی حتی کتب علمی و پاره ای از سجاده ی اشک آلود کودکان این انقلاب به اسارت می رود؟! لطفاً بگویید پاره سجاده و کتب اسیر مرا به ایشان بدهند.

معلمین من محمد رضا حکیمی نویسنده برجسته ی جهان شیعه، شیخ محمود تحریری عزیز و محبوب امام و آیت الله دریاباری بوده اند. دکتر ولایتی مشاور وفادار شما نیز در دوران جوانی با من کتابی نوشتند. البته ایشان سریع می خواندند و بنده قلم می زدم! من منافق، بیگانه، نامحرم و دشمن نیستم و این نامه را از آنجا می نگارم که شما را هنوز دوست و پدر پیر خود می دانم. پدری که به آتش بسیار نزدیک شده است. از آنجا که همیشه فقط با فعالیتهای صلح آمیز در اقصی نقاط دنیا در خدمت محرومین زمین بوده ام و بعنوان یک طبیب به آیه ی مبارکه ی «ومن احیاها فاحیا الناس جمیعاً» پرداخته ام، امروز این نامه را بهمین سبب می نویسم.

آقای خامنه ای
شما را از قسمت اول این آیه ی شریفه می ترسانم: «من قتل نفساً بغیر نفس اوفساداً فی الارض فکانما قتل الناس جمیعاً»
شما نیاز به ترجمه ندارید. اما این آیه را بعنوان یک یادآوری تاریخی می نویسم و می پرسم اخیراً چند نفس بغیر نفس به قتل رسیده اند و بهمین سبب می پرسم چند بار جمیع مردم دنیا به مصداق این آیه مبارکه قتل عام شده اند؟

از شما می پرسم: مسئول قتل عام مکرر جمیع مردم دنیا کیست؟ آیا ولی فقیه مستقیماً مسئول هر آنچه در حیطه ی ولایت او می گذرد نمی باشد؟ مطمئناً این آیات محکم را مهمل نمی انگارید که آیه شریفه ی دیگر می گوید: «الذین اذا ذکر الله و جلت قلوبهم…»
آقای خامنه ای به پیوست متن استراتژی پایه جنبش مردمی ایران را نیز تقدیم می کنم. این متن برای حفظ نظام نه براندازی آن نگاشته شده است و توسط اینجانب- یک فرزند شما و این انقلاب طراحی شده و هزاران نسخه آن بطور گسترده برای مشورت عموم، مسئولین، خواص، نمایندگان، خبرگان و مراجع دینی منتشر و توزیع شده است.

من به پنهان کاری معتقد نیستم و شما نیز بیگانه نیستید. لذا یک نسخه ی این متن را برای شما ارسال می کنم.
حساب آقای احمدی نژاد با شما سواست. ایشان مرد جسوری هستند که امروز به خدا و روح القدس (هاله ی نور!) مردم و مراجع اهانت کرده و فردا به روی شما پنجه خواهند کشید. ایشان و آن داستان کذایی «هاله نور» مصداق «الشقی شقی فی بطن امه» می باشند.

اما شما مرد مهربانی بودید. چه شد اینگونه گرفتار مسئولیت خون جوانان بیگناه شدید؟ هیهات.
به خدای بزرگی پناه می برم که هرگز شهامت آن که نزدیک مسئولیت خون بیگناهی باشم را به من نداد.
نویدی هم دارم و آن آیه ی «لاتقنطوا من رحمه الله…» است. اگر به بخشش و سخاوت مردم امید ندارید، خواهشمندم از بخشش و مغفرت خداوند مهربان مایوس نباشید که یاس از رحمت خدا کفر است و خدای بزرگ بس بخشنده و مهربان می باشد.

پناه بر خدا، نه من موسی هستم، نه شما خدای ناکرده فرعون.
فرزندی هستم که با پدر پیر دوران کودکی درددل می گوید. شما را به طاغوت بودن متهم نمی کنم، اما از آن روزی که فراری از آن نیست، از پیچیدن ساق به ساق، از «الذی فکر و قدر» و «ابی واستکبر» و «کبر و تولی» می ترسانم. به پاره سجاده ی سبزم که معطر به اشک دعاهای شبانه است پناه برید، به تصویر روی کتابم و لبخند معصومی که حاکی از دلسوزی و طبابت برای مستضعفین اقصی نقاط دنیا می باشد بنگرید. در آینه به چهره خود نگاهی بیاندازید.

من بیگانه نیستم. فرزندی هستم که در حیاط خانه شما بازی می کرد. خانواده ی ما از رگ گردن به شما نزدیکتر بود. به آیه ی نور اقتدا کنید و تا دیرتر نشده از سمت خود و مقام خطیر ولایت کناری جسته و امیدوار رحمت خداوند رحیم باشید. بزودی عازم ایران هستم و بامید خدا درخواست خود را حضوراً تکرار خواهم کرد.

به پیوست یک نسخه از آخرین کتابم به عنوان «رهایی از گناه» حضورتان ارسال می نمایم.

با امید سعادت، رستگاری
انابت و مغفرت الهی
22 مرداد 1388

www.rahesabz.net


جمعی از علما و فضلای حوزه های علمیه: آقای خامنه‌ای شرایط قانونی رهبری را از دست داده است

درخواست از مجلس خبرگان برای بررسی عملکرد رهبر ایران

مجمع نمایندگان ادوار مجلس: طبق قانون اساسی مسئولیت تمام اتفاقات اخیر برعهده رهبری است

آيت الله زنجاني: ولي فقيه بايد از قانون اساسي و خبرگان رهبري تبعيت كند

9 پاسخ

  1. سلام خدمت این وری و اون وریها.زبان ادمی حکایتی دارد که هیچکس نه قادر به درک توان اوست ونه هیچکس حریف او.اما لازمه بدونید به جای این پنجه کشی به صورت همدیگر وطرح این مسایل کاملا احساساتی از سوی اقای دکتر فاضل والبته کاملا حساب شده نه دردی از کسی دوا میکنه ونه باعث پیشرفت وابادنی میشه.این گونه حرفها باعث در جا زدن و بلکه پسرفت جامعه ما خواهد شد.از طرفی زمان حکومت امام علی هم همچنین نامه هایی به ایشان ارسال میشد که علی دین را با دنیا عوض کرده و…حالا هم خطاب به شما مردم کوفه صفت عرض میکنم ولایت علی تا ظهور صاحبمان حضرت ولی عصر(عج)مستدام وپایدار خواهد ماند.اللهم زد فی قلوبنا محبته مولانا امیرالمومنین و اولاده المعصومین واللهم احفظ قاعدنا امام الخامنه ای.

  2. آقای پیام فاضل
    کسی که دندان مصنوعی درست می کند دستمزدش را هم دریافت میکند حالا یا با پول یا با منصب یا با فرستادن فرزند به خرج دولت به خارج و یا بخطر خدمت و یا خوش خدمتی بهر حال کار مجانی انجام نداده. راستی شما چگونه و در چه سالی و با چه مدرکی به خارج رفتید و ادامه تحصیل دادید؟ . کاش پدر و عموی شما بجای چند آیه از قران کریم به شما دو نکته اساسی را گوشزد کرده بودند که اولا قرآن را تماما بخوانید تا به آیه اطیعووا الله و اطیووا الرسول و اولی الامر متکم هم برسید. دیگر آنکه مسئله به شما راز داری در پزشکی را هم گوشزد می کردند . ظاهرا در آن دیاری هم که تحصیل کرده اید و (حتما) از سر اکراه و اجبار !! در آنجا زندگی می کنید چیزی تحت این عنوان به شما درس نداده اند که اطلاع از اقدام پزشکی توسط پزشک جز بدستور قاضی قابل اعلام کردن نیست. اگر کسی بخاطر دندان مصنوعی و عمل جراحی به دیگران بدهکار باشد این صف تا بقیامت ادامه دارد یعنی شاید جلوتر از همه رفتگر محل که زشتی های مادی ما را می پوشاند و موسسات لوله باز کنی و به شرح ایضا و بقال و نانوا و خیاط و……. زودتر از دندانپزشک در صف هستند . ظاهرا پسر عموی محترمتان از قبل آن عمل جراحی بطور کمی غیر قانونی برای ادامه تحصیل به کانادا رفتند به ایشان هم اطلاع بفرمایید یک نامه سر گشاده تهیه کنند و چند تا فحش هم ضمیمه کنند تا مردم بدانند که چرا فرزندان انقلابی این کشور که در سیزده سالگی که هنوز از طرف خداوند مسئول نیستند بدون دلیل العفو می گویند. اگر فشار روانی پدر باعث این کار نبوده بنظر شما که خود را روان …(کلمه پزشک برای شما قدری زیادی است) می دانید این جز sinfull Dellusion نیست آنهم تاحدی که سجاده پر برکت را خیس کند و تا حال عده زیادی را به فیض برساند(فتیشیسم به چه می گویند؟).
    آقای فاضل راستی تاکنون توسط یک روانپزشک بدقت معاینه شده اید؟

  3. آقای پیام فاضل
    کسی که دندان مصنوعی درست می کند دستمزدش را هم دریافت میکند حالا یا با پول یا با منصب یا با فرستادن فرزند به خرج دولت به خارج و یا بخطر خدمت و یا خوش خدمتی بهر حال کار مجانی انجام نداده. راستی شما چگونه و در چه سالی و با چه مدرکی به خارج رفتید و ادامه تحصیل دادید؟ . کاش پدر و عموی شما بجای چند آیه از قران کریم به شما دو نکته اساسی را گوشزد کرده بودند که اولا قرآن را تماما بخوانید تا به آیه اطیعووا الله و اطیووا الرسول و اولی الامر متکم هم برسید. دیگر آنکه مسئله به شما راز داری در پزشکی را هم گوشزد می کردند . ظاهرا در آن دیاری هم که تحصیل کرده اید و (حتما) از سر اکراه و اجبار !! در آنجا زندگی می کنید چیزی تحت این عنوان به شما درس نداده اند که اطلاع از اقدام پزشکی توسط پزشک جز بدستور قاضی قابل اعلام کردن نیست. اگر کسی بخاطر دندان مصنوعی و عمل جراحی به دیگران بدهکار باشد این صف تا بقیامت ادامه دارد یعنی شاید جلوتر از همه رفتگر محل که زشتی های مادی ما را می پوشاند و موسسات لوله باز کنی و به شرح ایضا و بقال و نانوا و خیاط و……. زودتر از دندانپزشک در صف هستند . ظاهرا پسر عموی محترمتان از قبل آن عمل جراحی بطور کمی غیر قانونی برای ادامه تحصیل به کانادا رفتند به ایشان هم اطلاع بفرمایید یک نامه سر گشاده تهیه کنند و چند تا فحش هم ضمیمه کنند تا مردم بدانند که چرا فرزندان انقلابی این کشور که در سیزده سالگی که هنوز از طرف خداوند مسئول نیستند بدون دلیل العفو می گویند. اگر فشار روانی پدر باعث این کار نبوده بنظر شما که خود را روان …(کلمه پزشک برای شما قدری زیادی است) می دانید این جز sinfull Dellusion نیست آنهم تاحدی که سجاده پر برکت را خیس کند و تا حال عده زیادی را به فیض برساند(فتیشیسم به چه می گویند؟).
    آقای فاضل راستی تاکنون توسط یک روانپزشک بدقت معاینه شده اید؟

  4. آقای پیام فاضل
    کسی که دندان مصنوعی درست می کند دستمزدش را هعم دریافت میکند حالا یا با پول یا با منصب یا با فرستادن فرزند به خرج دولت به خارج و یا بخطر خدمت و یا خوش خدمتی بهر حال کار مجانی انجام نداده. راستی شما چگونه و در چه سالی و با چه مدرکی به خارج رفتید و ادامه تحصیل دادید؟ . کاش پدر و عموی شما بجای چند آیه از قران کریم به شما دو نکته اساسی را گوشزد کرده بودند که اولا قرآن را تماما بخوانید تا به آیه اطیعووا الله و اطیووا الرسول و اولی الامر متکم هم برسید. دیگر آنکه مسئله بهناتم راز داری در پزشکی را هم گوشزد می کردند . ظاهرا در آنت دیاری هم که تحصیل کرده اید و (حتما) از سر اکراه و اجبار !! در آنجا زندگی می کنید چیزی تحت این عنوان به شما درس نداده اند. اگر کسی بخاطر دندان مصنوع و عمل جراحی به دیگرا بدهکار باشد این صف تا بقیامت ادامه دارد یعنی شاید جلوتر از همهم رفتگر محل که زشتی های مادی ما را می پوشاند و موسسات لوله باز کگنی به شرح ایضا و بقال و نانوا و خیاط و……. زودتر از دندانپزشک در صف هستند . ظاهرا پسر عموی محترمتانت از قبل آن عمل جراحی بطور کمی غیر قانونی برای ادامه تحصیل به کاندا رفتند به ایشان هم اطلاع بفرمایید یک نامه سر گشاده تهیه کنند و چند تا فحش هخم ضمیمه کنند تا مردم بدانند که فرزندان انقلابی این کشور که در سیزده سالگی که هنوز از طرف خداوند مسئول نیستند بدون دلیل العفو می گویند. اگکر فشار روانی پدر باعث این کار نبوده بنظر شما که خود را روان …(کلمه پزشک برای شما قدری زیادی است) می دانیسد این جز sinfull Dellusion

  5. رئیس جمهوره قلّابی ما آقای احمدی نجس عجب آدم بی‌حیا و بی‌شرمی هست بعد از اینهمه قتل و آدم کشی‌تازه می‌خواد بره سازمان ملل بگه چطور باید قتل عام کرد و رئیس جمهور هم شد. آقای احمدی نجس و پدر نجسترش آیت الله دشمن اسلامی یک روز جواب این جنایاتشون را خواهند داد حالا هرچقدر برند سازمان ملل عر و تیز کنند. مارو باش هزار‌ها سال تمدن را دادیم دست یک خر ، آقای احمدی خره و یک خر رون، آیت الله دشمن اسلامی. می‌خواد بره اونجا بگه در ایران همجنس باز نیست ولی‌نمیگه کون بچها و طلاب گذاشتند همجنس بازی به حساب نمیآید.اول میکننمون بعد میکشنمون، بد از حقوق بشر و حقوق مردم حرف میزنند. ما دیگه چه ملت خره بدبختی هستیم که اینها شدند حاکممون. لا اِلهَ اِلَّا اللّه
    «ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»

  6. با تشکر از مدیر محترم سایت. اقای دکتر فاضل اگر نزد خامنه ای رفتید و مشفقانه زبان به نصیحت او گشودید بگویید قبل از کناره گیری ابتدا نسبت به حذف پستی بنام ولایت فقیه در قانون اساسی ایران اقدام کند که در غیر اینصورت بیم ان میرود شخص جایگزین نیز غافلانه به همان راهی رود که خامنه ای رفت و دین دنیای خود را بسوخت. مادامیکه این مسند پر قدرت و پر هیبت وجود دارد و به احدی پاسخگو نیست و کسی توان حسابکشی از او ندارد حکایت همانست که هست . شما را به شرافت ایرانی و دینیتان قسم میدهم زمانیکه در ان بارگاه حضور یافتید مرعوب و مقهور نشوید و این پیام مهم را بگویید. در این صورت یقین دارم مردم و شاید خداوند گار عالم از جرم وی درگذرد.

  7. اقای دکتر فاضل نیز به ایشان بفرمایید قبل از کناره گیری اقدام به حذف اصل ولایت فقیه در قانون اساسی نمایند که تا این مسند پر قدرت و غیر پاسخگو وجود دارد بیم ان میرود که شخص دیگری به همین افاتی دچار شود که میبینیم .اگر اقای خامنه ای شهامت ورزد و چنین کند قطعا مورد عفو الهی و مردم واقع میشود. اقای دکتر فاضل انچه گفتم مهمتر از انست که فراموش کنید و در بارگاه ایشان مقهور جلال و شوکت سوری انجا گردید. شما را به شرفتان سوگند بگویید و بگویید که دیگر وقت ان شده تا امور مردم را به تمامه به مردم بسپارید.اقای دکتر فاضل ما ایرانیان به شما مفتخریم.

  8. آیه 11 سوره رعد است که می فرماید «ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»، (خدا وضع و حال هیچ قومی را عوض نخواهد کرد مگر آنکه انسانها به خودشان وضع و حال خودشان را تغییر دهند.)
    حضرت امام خميني مي‌فرمايد: «ولايت فقيه امتدادي است از حاكميت معصومان و عبارت است از حاكميت فقيه عادل كه صفات علم و فقاهت و تقوا و زهد و كارداني و مهارت در وجود او محقق گرديده است كه همه اين ويژگيها او را از استبداد و ديكتاتوري بازمي‌دارد.» ايشان اين معنا را با سخن خود چنين مورد تأكيد قرار مي‌دهد: «اسلام ديكتاتوري را محكوم و رد مي‌كند و ولايت را از حاكمي كه مي‌خواهد با ديكتاتوري حكومت كند، ساقط مي‌سازد حتي اگر آن حاكم فقيه باشد. اگر فقيه و حاكم از چهارچوب صفات علم و عدالت و گرفتن حق مظلوم از ظالم خارج شود، ولايت او خود به خود ساقط مي‌گردد.» حضرت امام (ره) فرمود : «جانم فدای تک تک این ملت».

  9. احمدی‌نژاد:مجرم یا بیمار؟

    نامهٔ اخیر اینجانب به اقای خامنه‌ای و مصاحبه ام در مورد بیانیه ی اساتید و پزشکان موجی از انتقادات شدید اللحن را متوجه نویسنده نمود.
    خوب است خوانندگان بدانند که نویسنده خوشبختانه هرگز منصب و مقامی در نظام جمهوری اسلامی نداشته است، و تنها فرزند دو تن از پزشکان مورد وثوق همگان بوده، لذا آقایان را از نزدیک میشناسد. پزشکانی که به همراه تعداد کثیری از همکارانشان امروز با مشاهدهٔ جنایاتی که در حق مردم اعمال شده مطمئناً انگشت تردید بر دندان میگزند مبادا با معالجه و طبابت این مجرمین، اعانه به اثم کرده باشند. اما نویسنده بر خلاف منتقدین عادت به فحاشی و کج قلمی نداشته، اعتراض خود را با احترام قلمی که خدای یکتا بدان سوگند خورده مینگارد.
    در مورد بیانیه ی اساتید و پزشکان بایستی مجددا تاکید کنم که به عنوان یک نویسنده و متخصص روانپزشکی اجتمأعی با فرضیه ی بیماری روانی‌ آقای احمدی‌نژاد موافق نیستم. ایشان و اقای خامنه‌ای به اختلال شخصیتی‌ خودشیفتگی مبتلا نیستند و همانند اغلب دیکتاتورهای تاریخ دچار خودکامگی شده اند.
    قضیهٔ مضحک «هالهٔ نور» نشانه بیماری نبوده بلکه یک جریان منحرف سیاسی است که توسط طیف مصباح یزدی به نحوه گسترده‌ای طراحی شده تا از مقدسات مردم بهره وری سو شود. ادعای هالهٔ نور به جز تجاوز آشکار به حریم پاک روح القدس نمیباشد. کتاب شخصیتهای زمان ظهور نیز که از تولیدات این حرکت انحرافی است نشانه بیماری نیست بلکه برنامه ریزی هدفمند کسانیست که تجاوز به حق محمد و آال محمد را مباح میدانند.
    به عنوان یک پزشک و یک ایرانی به تشکیل شورای پزشکی شبه نگهبان برای تایید صلاحیت دولتمردان معتقد نیستم. ملت ما به اندازه کافی‌ از دست شورای نگهبان زخم خورده و نیاز به شورای پزشکی شبه نگهبانی که بعد‌ها تبدیل به وسیلی تصفیهٔ غیر دمکراتیک دیگری گردد، ندارد.
    نویسنده با قیمومیت نخبگان از هر نوع – پزشک یا فقیه – بر مردم آگاه ما موافق نبوده و معتقد است مردم بایستی خود در مورد منتخبانشان تصمیم بگیرند.
    پزشکان و فقها باید از ادعای خداگونگی و قیمومیت دست شسته، خدمتگزار و اطلأع رسان باشند.
    فرضیه بیماری آقایان احمدی‌نژاد و خامنه‌ای ایشان را در دادگاه‌های عادل آینده از جرمهای سنگینشان بر مبنای -لیس علی‌ المریض حرج- مبرا خواهد کرد.
    احمدی‌نژاد بیمار نیست، مجرم است.
    همکاران من هم سینوهه نباشند تا با حرکات نسنجیده سیاسی به آیندهٔ مردم ما لطمه بزنند. مردم ما قیم نمیخواهند، از آن‌ رو که به بلوغ و پختگی بینظیری دستیافته اند.
    شاد و سرفراز باشید
    دکتر پیام فاضل
    ۲۸ مرداد ۱۳۸۸

پاسخی بگذارید

