استاد شجریان: ببار ای بارون ببار

shajarian_02ترانه بارون از آلبوم شب سکوت کوير
بشنوید:

 

 

 

 

http://tinyurl.com/5nmcbk

خواننده:  محمد رضا شجریان
چکامه سرا:  علی معلم
آهنگساز:  کیهان کلهر

ببار اي بارون ببار
با دلم گريه کن خون ببار
در شبهای تيره چون زلف يار
بهر ليلي چو مجنون ببار
اي بارون
دلا خون شو خون ببار
بر کوه و دشت و هامون ببار
دلا خون شو خون ببار
بر کوه و دشت و هامون ببار
به سرخي لبهاي سرخ يار
به ياد عاشقاي اين ديار
به کام عاشقاي بي مزار
اي بارون
ببار اي بارون ببار
با دلم گريه کن خون ببار
در شبهای تيره چون زلف يار
بهر ليلي چو مجنون ببار
ببار اي ابر بهار
با دلم به هواي زلف یار
داد و بيداد از اين روزگار
ماه رو دادن به شبهاي تار
اي بارون
ببار اي بارون ببار
با دلم گريه کن خون ببار
در شبهای تيره چون زلف يار
بهر ليلي چو مجنون ببار
اي بارون
دلا خون شو خون ببار
بر کوه و دشت و هامون ببار
دلا خون شو خون ببار
بر کوه و دشت و هامون ببار
به ياد عاشقاي اين دیار
به کام عاشقاي بي مزار
اي بارون
ببار اي بارون ببار
با دلم گريه کن خون ببار
در شبهای تيره چون زلف يار
بهر ليلي چو مجنون ببار
اي بارون
با دلم گريه کن خون ببار
در شبهای تيره چون زلف يار
بهر ليلي چو مجنون ببار
اي بارون

بارگیری ای بارون

Bookmark and Share

 


موسـیـقی‌

 

 


 

یک پاسخ

  1. هر کی و هر چی که میخواد باشه باشه اگه مقابل رهبر وایسه مثل اینه که مقابل ملت ایستاده…پس خواهشمندم … شعر نگید.

پاسخی بگذارید

